گيسو كمند(سري اول)
 
كارتون هاي بسيار زيبا
عكس از كارتون هاي مختلف و زيبا
 
 
سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : هديه محمودي

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

در این قسمت شما را با انیمیشن گیسو کمن یا همون تانگلد و براتون گذاشتم چشمک

که پر فروش ترین انیمیشن دنیا شده

 

داستان از این قراره که یه روزی تو یه گوشه از دنیا یک گل سحر آمیز به وجود می یاد

یه پیرزن به نام ننه گاتل اون گل و پیدا می کنه

 

اون گل می تونه همه ی بیماری ها رو درمان کنه و آدم و جوون کنه و گاتل هم با

استفاده از نیروی اون گل قرن ها جوون موند

 

تا این که تو اون سرزمین یک شهری ساخته شد و یک پادشاه و ملکه بر اون حکومت

کردن

وقتی ملکه باردار بود بیماری سختی گرفت و همه ی مردم به دنبال اون گل سحر آمیز

رفتن تا اینکه اون و پیدا کردن

و ملکه تانگلد و به دنیا آورد و نیروی اون گل به موهای تانگلد رسید

 

اون شب گاتل به قصر رفت و خواست تا مقداری از مو های تانگلد و برداره اما وقتی

مو ها رو قیچی کرد اون مو ها نیروشو از دست داد

به همین دلیل تانگلد و دزدید و تو یه قلعه مخفی کرد و مادر اون شد تا همیشه

جوون بمونه و البته زنده

خلاصه تانگلد بزرگ می شه اون یک دوست به نام پاسکال داره

 

اون همه ی کارا و می کرد

جارو می کرد نقاشی می کرد آشپزی می کرد ...

 

گاتل اجازه نمی داد که تانگلد از قلعه خارج شه و برای اون همیشه دلایلی می آورد

و می گفت دنیای بیرون خیلی خطرناکه

 

تا این که فیلین رایدر با دوتا از دوستاش تاج تانگلد و دزدیدن البته فیلین به اونا خیانت

کرد

 

 

بعداز اون مکسیموس وارد داستان می شه که یک اسب سلطنتیه و به دنبال فیلین رایدر

است

 

 

روز تولد تانگلد پدر و مادر او و اهالی شهر برای اومدن او همیشه فانوس هایی رو هوا

می کردن

اون روز تانگلد از گاتل خواست که به عنوان هدیه تولدش اونو به شهر ببره تا اونارو از 

نزدیک ببینه اما گاتل به او می گفت که اونا ستارن و هیچ وقت نمی ذاشت اون از

قلعه بیرون بره

 

فیلین رایدر به طور اتفاقی وارد قلعه ای که تانگلد توی اونه  می شه

 

 

تانگلد با مایتابه اونو بیهوش می کنه و اونو زندانی می کنه

و اون تاج رو پیدا می کنه

 

تانگلد وقتی که اون به هوش می یاد به اون می گه فقط به شرطی اون تاج رو بهت

می دم که تو منو پیش اون نور ها ببری

اون موقع می فهمه که اونا فانوس بودن

 

و فیلین قبول می کنه البته با زور

 تانگلد به خارج از قلعه می ره و خیلی خوشحال می شه

وقتی گاتل می فهمه به دنبال اون می ره البته اون تاج و پیدا می کنه

تانگلد و فیلین تو راه به مهمون خونه ای می رن و در اون جا به چند تا دزد بر می خورن

 

اونا با دزدا دوست می شن و می تونن از دست سربازا فرار کنن

 

گاتل به اون دو دزدی که فیلین به اونا خیانت کرده بود پیشنهاد دادتا با هم به دنبال

آن ها بروند و اونها قبول کردن

 

هم سربازا و هم اون دوتا به تانگلد و فیلین رسیدن اما اونا تونست طی اتفاقی فرار کنن  

و اون موقع فیلین فهمید که موهای تانگلد جادویی ست  

 

 

 

بقیشو بعدا می گم

فقط...

نظر یادتون نره



نظرات شما عزیزان:

غزل
ساعت2:18---1 مرداد 1391
فوق العادست من این انیمیشن رو خیلی دوست دارم همین چند وقت پیش دانلودش کردم ولی متاسفانه دوبله اش یکنواخت نبود یعنی یکم فارسی یکم انگلیسی

?
ساعت11:02---29 تير 1391
خيلي بي پدرى انتر

amie tdm
ساعت10:59---29 تير 1391
برادر تو تركى كه قاتل رونوشتى گاتل


مبينا
ساعت13:12---25 تير 1391
تو معركه اي خيلي عكسات ناز بود

مریم
ساعت13:25---2 تير 1391
خیلی مسخره بود

حنانه
ساعت6:57---30 خرداد 1391
من عكس بوسيدني از گيسوكمند را دارم مي خوا هي به تو بدهم

Amir joon
ساعت13:16---7 خرداد 1391
لطفأ کارتون AVATAR رو بگذارید.........

Amir joon
ساعت13:16---7 خرداد 1391
لطفأ کارتون AVATAR رو بگذارید.........

lili
ساعت21:23---24 ارديبهشت 1391
خیلی خوب بود جالب بود راستی فکر کنم که اسم اون دختره راپونزل بود

عسلی
ساعت19:44---19 فروردين 1391
قشنگ بود مختصر و مفید.=

به تو چه مربوته
ساعت18:00---20 اسفند 1390
اين كه اخرشو نگفتيد مگه مارو مسخره كرده بوديد 3 ساعت داشتم ميخوندم



پاسخ:سری دومش رو هم گذاشتم....من خودم نمیزارم که از جاهای دیگه کپی میکنم


ariel
ساعت2:48---5 اسفند 1390
بدک نبود ولی زیادی خلاصه بود و چراهیچ عکس بوسیدنی نداشت؟
پاسخ:من خودم از یه وبلاگ دیگه اینا رو کپی میکنم خب اینا رو اون جا نداشت دیگه


کیتی کوچولو
ساعت22:07---3 اسفند 1390
ببخشید من کپی کردم اما منبعی ندارم
پاسخ:عیبی نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.......لطفا ثبت نام كنيدو اگه كارتوني رو دوست داريد تو قسمت نظرات بگيد تا عكساشو براتون بزارم.....من 12 سالمه
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كارتون هاي بسيار زيبا و آدرس hedyecartoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 133244
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1



Create your flash banner free online